dijous, 29 de desembre del 2011

FESTA DE NADAL 2011 CONCURS DE BALL

Benvolguts amics;
Per explicar aquesta activitat que vam realitzar el dia 29/12/11 contem amb tres persones que van formar part d'ella.
La Maite Segura que va ser part del jurat per elegir el guanyador, el Pere Mora com a participant de l'activitat i el Ramon Àngel que va ser el guanyador del concurs de ball.
Maite Segura: La meva funció va ser la de jurat. El jurat el composàvem 7 persones. Teníem uns fulls que anaven del 0 al 5 i segons els aplaudiments del públic puntuàvem millor o pitjor . Va ser una tasca molt complicada per mi ja que tots els participants ho van fer molt bé i va ser molt difícil puntuar-los.En la meva opinió el Ramon Àngel va ser el just guanyador ja que va compaginar molt bé la música amb el ball.




 Pere Mora : Vaig ser participant del concurs de ball.Vaig participar amb la categoria de parelles. La meva va ser el J.A. Huguet. Vam realitzar un ball que va durar 2 minuts i mig aprox. La canço que vam triar va ser la de Boney M. (Navidad). No ens va sortir gaire bé tot i haver assajat força els dias anteriors. Vam quedar ultims amb 26 punts. De totes maneres l'endemà tots els participants vam disfrutar d'una xocolatada amb melindros.
La veritat és que va estar molt bé.


Ramon Àngel: Vaig ser el guanyador del concurs. Amb la canço del John Travolta (Lighted). L'actuació va durar uns 4 minuts aprox.. Vaig tenir la màxima puntuació que va ser de 35 punts. També vaig tenir un premi simbòlic com a guanyador del concurs.
Va estar molt bé i espero que aquest any que entrem ho tornem a repetir.



Tot seguit posem unes quantes fotos mes de la festa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Esperem que us agradin!!!!!








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.